onsdag den 12. september 2012

Store flyttedag

Min boligsituation har nu ændret sig til det bedre. Der har været et par tømrer og se på det andet værelse i guesthouse'et, og det er nu i den fineste orden. Derfor besluttede jeg mig for i går at flytte værelse. Dette værelse er meget større og har to vinduer ud til haven, så nu har jeg frisk luft og dagslys på mit værelse. Det er blevet rigtigt godt.



 'På gensyns'-hilsner som jeg vil have hængt op på væggen

 Takket være de kroge og den snor, som far gav mig med, er det lykkedes mig at have meget af mit tøj hængende, så det ikke ligger og bliver muggent

 Masser af plads til bøger og andre sager 

Christina, det var godt, at jeg tog røgelsespindene med, for på trods af, at loftet er blevet fikset, er der en lidt  fugtig duft på værelset

Mit hjemmekontor/garderobe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar