torsdag den 6. september 2012

I felten

Jeg arbejder i et team omring en kampagne, der er kaldt 'Go Back to School'. Isaac i den lilla jakke er team leder og tog mig i dag med på mit første besøg til en af landsbyerne. I forbindelse med kampagnen arrangeres der sportsaktiviteter for at motivere børnene. Derfor havde vi fodbolde, træningstøj og slik til deltagerne med på vores motorcykel. Motorcyklen kan I forresten også se på det øverste billede. Jeg sad bag på Isaac. Var i starten ikke meget for at skulle køre på de dårlige veje på motorcykel. Men Ibis personalet er habile chauffører, og vi kører ikke uden hjelm! Desuden ville det være mærkeligt ikke at prøve det, eftersom alle andre her kører på motorcykel. Det er en del af oplevelsen.


Isaac informerer om, at budskabet med denne eftermiddag er, at børnene skal komme tilbage i skole, når den åbner på mandag den 10. september. Aktiviteterne skal gøre det sjovere for børnene at starte i skole og sikre, at de forbinder skolestarten med sjov og leg. Det er skolens inspektør, som står til højre i billedet.

Der varmes op...

 ... og så er kampen i gang... 
... og den fortsætter på trods af tungt regnvejr

 Mens de ældre elever spillede fodbold fandt de yngre elever det mere interessant at holde mig i hånden, røre det lyse hår og få deres ansigter foreviget på mit kamera. Take my picture, take my picture.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar